Zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz.U 2021 poz.955) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 września 2020r. (Dz.U. 2020 poz. 2062 z późn.zm.) w sprawie Programu badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2021, wszystkie praktyki zawodowe mają obowiązek złożenia sprawozdań statystycznych będących we właściwości Ministra Zdrowia.
Dlatego też przypominamy o wywiązaniu się z obowiązku i zachęcamy do złożenia sprawozdań w Systemie Statystyki w Ochronie Zdrowia.
Poniżej zamieszczamy instrukcję „krok po kroku”, która przeprowadzi przez proces rejestracji i wypełnienia sprawozdania.
1. Wejdź na stronę https://ssoz.ezdrowie.gov.pl
2. Jeśli masz już założone konto w serwisie SSOZ (System Statystyki w Ochronie Zdrowia) zaloguj się
3. Jeśli nie masz konta to zarejestruj się wypełniając formularz analogicznie jak poniżej
– koniecznie zapisz hasło, gdyż każdego roku będzie potrzebne do logowania
– NIP praktyki znajdziecie na pieczątce lub na stronie CEIDG po wyszukaniu swojej praktyki
– numer księgi rejestrowej znajdziecie na stronie RPWDL po wyszukaniu swojej praktyki
4. BARDZO WAŻNE! Po kliknięciu Zarejestruj otworzy się okno jak poniżej i w celu dokończenia rejestracji trzeba pobrać i wydrukować formularz w formacie PDF.
5. Po wydrukowaniu i podpisaniu formularza należy go przesłać na adres mkardasz@bydgoszcz.uw.pl (dotyczy województwa kujawsko-pomorskiego)
6. Po o wykonaniu powyższych operacji konto użytkownika zostanie aktywowane, o czym użytkownik zostaje powiadomiony informacją przesłaną na adres e–
mail podany podczas rejestracji.
Instrukcja do złożenia sprawozdań: Podręcznik użytkownika oraz instrukcja rejestracji